ﺣﺪاﻗﻞ اﺳﺘﺎﻧﺪارﻫﺎی ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز هتلینگ ﺑﺮای ﻣﺮاﮐﺰ دارای دﭘﺎرﺗﻤﺎن ﭘﺬﯾﺮش ﺑﯿﻤﺎران ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ(IPD)

ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎران ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ در ﻣﺮاﮐﺰ اراﺋﻪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﺪﻣﺎت درﻣﺎﻧﯽ و ﺑﺮ اﺳﺎس اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻫﺘﻠﯿﻨﮓ اﺑﻼغ ﺷﺪه ازﺳﻮی وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ ، درﻣﺎن و آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ (ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺷﻤﺎره 1)ﺣﺪاقل اﻣﮑﺎﻧﺎت و ﺧﺪﻣﺎت ﻫﺘﻠﯿﻨﮓ در ﻣﺮاﮐﺰ درﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺤﻮرﻫﺎیﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه در ﺟﺪول ذﯾﻞ آﻣﺪه اﺳﺖ.

 

ﺣﺪاﻗﻞ اﺳﺘﺎﻧﺪارﻫﺎی ﻫﺘﻠﯿﻨﮓ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎﻧﯽ در ﻣﺮاﮐﺰ دارای دﭘﺎرﺗﻤﺎن ﭘﺬﯾﺮش ﺑﯿﻤﺎران ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ

محور اصلی 1

ساختمان و تاسیسات

زیر محور

ستاره هتلینگ

تعریف ستاره

ورودی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن و ﻻﺑﯽ

چهار ستاره

  • دارای ورودی ﻣﺸﺨﺺ ﺑﺎ ﻃﺮح ﻣﺸﺨﺺ اﺳﺖ و ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺠﺰا ﺑﺮای اورژاﻧﺲ و ورودی اﺻﻠﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ           
  • رﻣﭗ ﺑﺮای ﻋﺒﻮر وﯾﻠﭽﺮ وﺟﻮد دارد.                      
  • ﻣﺤﻠﯽ ﺑﺮای ورود و اﺳﺘﻘﺮار ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ آﻣﺒﻮﻻﻧﺲ وﺟﻮد دارد.     
  • ﻓﻀﺎی ﻻﺑﯽ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺸﺨﺺ و ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺎ ﺗﻌﺪاد ﺻﻨﺪﻟﯽ ﮐﺎﻓﯽ ﺗﻌﺒﯿﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ                 

دارا ﺑﻮدن ﻣﺤﻞ اﻧﺘﻈﺎر ﺑﯿﻤﺎران در ﻫﻤﻪ ﺑﺨﺸﻬﺎی اداری و ﭘﺎراﮐﻠﯿﻨﯿﮑﯽ

چهار ستاره

ﮐﻠﯿﻪ  ﻗﺴﻤﺖ  ﻫﺎی  ﻗﺎﺑﻞ  ﻣﺮاﺟﻌﻪ  ﺗﻮﺳﻂ  ﺧﺪﻣﺖ  ﮔﯿﺮﻧﺪﮔﺎن دارای ﻓﻀﺎﯾﯽ ﺟﻬﺖ اﻧﺘﻈﺎر ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﮐﺎﻓﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

تعداد نوع سرویس های بهداشتی

پنج ستاره

  • در ﮐﻠﯿﻪ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺗﻮاﻟﺖ اﯾﺮاﻧﯽ و ﻓﺮﻧﮕﯽ از ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻧﻮع و ﺑﺎ ﺷﯿﺮآﻻت ﻟﻮﮐﺲ و ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺧﺸﮏ ﮐﻦ ﺑﺮﻗﯽ ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد ﮐﺎﻓﯽ ﺑﺮای ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ و آﻗﺎﯾﺎن ﺑﺎ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﮐﻨﻨﺪه وﺟﻮد دارد.
  • در ﻫﺮ ﯾﮏ از اﺗﺎق ﻫﺎی ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ﺑﺴﺘﺮی، ﯾﮏ ﺗﻮاﻟﺖ اﯾﺮاﻧﯽ، ﯾﮏ ﻓﺮﻧﮕﯽ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ و ﺣﻤﺎم اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ وﺟﻮد دارد.

تابلو ها و علائم هدایت کننده

پنج ستاره

  • در ﻗﺴﻤﺖ ورودی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﯾﮏ ﺗﺎﺑﻠﻮی راﻫﻨﻤﺎی ﮐﻞ ﻃﺒﻘﺎت ﺑﺎ ﻃﻮر ﺷﮑﻠﯽ و ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﻨﺪه وﺟﻮد دارد.
  • ﺧﻄﻮط رﻧﮕﯽ ﻫﺪاﯾﺖ ﮐﻨﻨﺪه از ﻣﺤﻞ ﻻﺑﯽ ﺗﺎ ﺑﺨﺶ ﻫﺎی اﺻﻠﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن وﺟﻮد دارد.
  • در ﺗﻤﺎم ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺗﺎﺑﻠﻮ ﻫﺎی راﻫﻨﻤﺎ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻓﻠﺶ در زاوﯾﻪ دﯾﺪ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﺑﺎ ﻃﺮاﺣﯽ ﺧﺎص و زﯾﺒﺎ ﺑﻪ دو زﺑﺎن ﻓﺎرﺳﯽ و اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ وﺟﻮد دارد.

دکوراسیون، طراحی فضا و مبلمان

چهار ستاره

  • ﮐﻠﯿﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺑﺮ اﺳﺎس اﺻﻮل ﻃﺮاﺣﯽ و ﺑﺎ رﻧﮓ آﻣﯿﺰی ﻣﺸﺨﺺ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﻧﺪ.
  • رﻧﮓ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﻫﺎ و ﺳﺎﯾﺮ اﺟﺰا ﺑﺎ رﻧﮓ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن و دﯾﻮراﻫﺎ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ اﺳﺖ.

محوطه بیمارستان

چهار ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﻣﺤﻮﻃﻪ ای ﺑﺎز دارای ﻓﻀﺎی ﺳﺒﺰ و ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺟﻬﺖ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﻫﻤﺮاﻫﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

چشم انداز مناسب

چهارستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﻧﺤﻮی ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪه ﮐﻪ از ﻻﺑﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﻓﻀﺎی زﯾﺒﺎ و ﭼﺸﻢ ﻧﻮاز ﺑﯿﺮون ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪه اﺳﺖ.

تاسیسات

چهار ستاره

  • در ﻫﻤﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن و ﺑﻪ وﯾﮋه ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ﺑﺴﺘﺮی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﺶ و ﮔﺮﻣﺎﯾﺶ ﻣﺮﮐﺰی از ﻧﻮع ﭼﯿﻠﺮ ﺑﺎ ﻧﺤﻮه ﮐﻨﺘﺮل دﺳﺘﯽ وﺟﻮد دارد.
  • روﺷﻨﺎﯾﯽ ﮐﺎﻓﯽ در ﻣﺤﻞ ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن و روﺷﻨﺎﯾﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ دﺳﺘﯽ در اﺗﺎق ﻫﺎی ﺑﺴﺘﺮی وﺟﻮد دارد.
  • ﭘﻨﺠﺮه ﻫﺎ از ﻧﻮع دو ﺟﺪاره ﻫﺴﺘﻨﺪ.
  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای آﺳﺎﻧﺴﻮر ﺟﻬﺖ ﺣﻤﻞ ﺗﺨﺖ و ﺑﯿﻤﺎر و ﻫﻤﺮاﻫﺎن و ﭘﺮﺳﻨﻞ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

محور اصلی 2

امکانات و تجهیزات

تعداد و کیفیت تخت ها

چهار ستاره

  • ﺣﺪاﻗﻞ ﺗﻌﺪاد ﺗﺨﺖ ﻫﺎی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن 64 ﻋﺪد ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
  • ﺗﺨﺖ ﻫﺎ دارای ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﻄﻠﻮب و دارای ﺣﺪاﻗﻞ دو ﺷﮑﻦ و ﺗﻨﻈﯿﻢ ارﺗﻔﺎع دﺳﺘﯽ ﯾﺎ ﺧﻮدﮐﺎر ﻫﺴﺘﻨﺪ.
  • ﻫﺮ اﺗﺎق ﺣﺪ اﮐﺜﺮ 2 ﺗﺨﺖ دارد.

کیفیت تشک، پتو، ملحفه، بالش

چهار ستاره

  • ﺗﺸﮏ، ﭘﺘﻮ، ﻣﻠﺤﻔﻪ و ﺑﺎﻟﺶ از ﻧﻮع ﻣﺮﻏﻮب ﻫﺴﺘﻨﺪ.
  • زﯾﺮ اﻧﺪاز ﺟﺎذب آب ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
  • ﺑﺎﻟﺶ اﺳﻔﻨﺠﯽ ﺑﺎ روﮐﺶ ﺳﻔﯿﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺗﻌﺪاد و ﻣﺤﻞ ﻗﺮار ﮔﯿﺮی وﯾﻠﭽﺮ و برانکارد

چهار ستاره

  • وﯾﻠﭽﺮ و ﺑﺮاﻧﮑﺎرد ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد ﮐﺎﻓﯽ و در ﻣﺤﻠﯽ ﻣﺸﺨﺺ در ورودی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯽ ﻣﺸﺨﺺ وﺟﻮد دارد.

آمبولانس

چهار ستاره

  • ﺣﺪ اﻗﻞ دارای ﯾﮏ آﻣﺒﻮﻻﻧﺲ ﺑﺮای ﺣﻤﻞ ﺑﯿﻤﺎر

تجهیزات ایمنی

سه ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﭘﻠﮑﺎن اﺿﻄﺮاری و ﮐﭙﺴﻮل آﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻣﻄﺎﺑﻖ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

تجهیزات امنیتی

پنج ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﺟﺰ واﺣﺪ ﻧﮕﻬﺒﺎﻧﯽ داراری ﺳﯿﺴﺘﻢ دورﺑﯿﻦ ﻣﺪار ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺎ ﭘﻮﺷﺶ 100 درﺻﺪ و اﻣﮑﺎن ذﺧﯿﺮه ﺳﺎزی آرﺷﯿﻮ ﻓﯿﻠﻢﻫﺎ ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﺣﺪاﻗﻞ 30 روز و آژﯾﺮ ﺧﻄﺮ در ﻣﻮاﻗﻊ ﺳﺮﻗﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

سیستم نوبت دهی

سه ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻧﻮﺑﺖ دﻫﯽ دﺳﺘﯽ و اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

یخچال

پنج ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﯾﮏ ﯾﺨﭽﺎل اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺗﺨﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

تلویزیون

پنج ستاره

  • در ﻫﻤﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎﯾﯽ از ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﮐﻪ ﺑﯿﻤﺎران ﯾﺎ ﻫﻤﺮاﻫﺎن آﻧﻬﺎ در اﻧﺘﻈﺎر ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ، ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن وﺟﻮد دارد.
  • ﺑﻪ ازای ﻫﺮ اﺗﺎق ﯾﮏ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﺗﺨﺖ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ رﯾﻤﻮت ﮐﻨﺘﺮل وﺟﻮد دارد

تلفن

پنج ستاره

  • در ﭼﻨﺪ ﻧﻘﻄﻪ از ﻓﻀﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﮕﺎﻧﯽ ﺷﻬﺮی راﯾﮕﺎن وﺟﻮد دارد.
  • ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺗﺨﺖ ﯾﮏ ﺧﻂ ﺗﻠﻔﻦ داﺧﻠﯽ و آزاد ﺑﺎ اﻣﮑﺎن ﺷﻤﺎره ﮔﯿﺮی ﺻﻔﺮ وﺟﻮد دارد.

کمد و آیینه

پنج ستاره

  • ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺗﺨﺖ ﮐﻤﺪ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺷﮑﯿﻞ ﺑﺮای ﻗﺮاردادن وﺳﺎﯾﻞ ﺷﺨﺼﯽ وﺟﻮد دارد.
  • ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺗﺨﺖ آﺋﯿﻨﻪ و روﺷﻮﯾﯽ در ﻓﻀﺎی داﺧﻠﯽ اﺗﺎق ﺗﻌﺒﯿﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ.

ﺳﺠﺎده، ﻗﺮآن، ﮐﺘﺐ ادﻋﯿﻪ

پنج ستاره

  • در ﻫﻤﻪ اﺗﺎقﻫﺎی ﺑﺴﺘﺮی، ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ ﺳﺠﺎده، ﻗﺮآن و ﮐﺘﺐ ادﻋﯿﻪ ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺗﺨﺖ وﺟﻮد دارد.

پکیج وسایل شخصی

پنج ستاره

  • ﭘﮑﯿﺞ ﻟﻮازم ﺷﺨﺼﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻬﺮ، ﻣﺴﻮاک، ﺧﻤﯿﺮ دﻧﺪان، ژﯾﻠﺖ، ﺻﺎﺑﻮن، ﺷﺎﻣﭙﻮ، دﻣﭙﺎﯾﯽ،ﻟﺒﺎس ﺑﯿﻤﺎر، ﮔﺎن، ﺣﻮﻟﻪ، واﮐﺲ، ﮐﺮم ﻣﺮﻃﻮب ﮐﻨﻨﺪه، ﺧﻮدﮐﺎر، ﮐﺎﻏﺬ و . . . ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﯽ ﺷﻮد.

سیستم احضار پرستار

پنج ستاره

  • اﺣﻀﺎر ﭘﺮﺳﺘﺎر ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﮑﺎﻧﯿﺰه و از ﻃﺮﯾﻖ رﯾﻤﻮت ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ﮐﻪ در دﺳﺖ ﺑﯿﻤﺎر اﺳﺖ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﮔﯿﺮد

دسترسی به اینترنت و رایانه

پنج ستاره

  • در ﻓﻀﺎی ﮐﻠﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دﺳﺘﺮﺳﯽ ﮐﻠﯽ ﺑﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ از ﻃﺮﯾﻖ ﮐﺎﻓﯽ ﻧﺖ وﺟﻮد دارد.
  • در ﺑﺨﺶ ﻫﺎ دﺳﺘﺮﺳﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺮای ﺑﯿﻤﺎران و ﻫﻤﺮاﻫﺎن وﺟﻮد دارد.
  • در ﺑﺨﺶ ﻫﺎ دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ راﯾﺎﻧﻪ ﺑﺮای ﺑﯿﻤﺎران و ﻫﻤﺮاﻫﺎن وﺟﻮد دارد

اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻋﺎﯾﺖ ﺣﺮﯾﻢ ﺧﺼﻮﺻﯽ

پنج ستاره

  • اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻋﺎﯾﺖ ﺣﺮﯾﻢ ﺧﺼﻮﺻﯽ وﺟﻮد دارد.

اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺗﺮدد داﺧﻞ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎﻧﯽ برای بیمار و همراه بیمار

پنج ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎر ﺗﻮﺳﻂ ﻟﺒﺎﺳﯽ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ و ﯾﺎ دﺳﺘﺒﻨﺪ ﻣﺨﺼﻮص ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﯿﻤﺎر ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﯽ ﺷﻮد.
  • ﻫﻤﺮاه ﺑﯿﻤﺎر ﻧﯿﺰ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎرت و ﯾﺎ دﺳﺘﺒﻨﺪ ﻣﺨﺼﻮص ﻣﺸﺨﺺ ﻣﯽ ﺷﻮد و اﻣﮑﺎن ﺗﺮدد و دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎر  ﺑﺮاﯾﺶ ﺗﺴﻬﯿﻞ ﻣﯽ ﮔﺮدد.

محور اصلی 3

خدمات رفاهی

لاندری

پنج ستاره

  • در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن واﺣﺪ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻻﻧﺪری وﺟﻮد دارد.
  • ﺧﺪﻣﺖ اﺗﻮ ﮐﺸﯽ در واﺣﺪ ﻻﻧﺪری اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد.
  • ﺑﯿﻤﺎر ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ در ﻫﺮ ﺳﺎﻋﺖ از ﺷﺒﺎﻧﻪ روز ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﻧﯿﺎز ﺧﻮد از ﺧﺪﻣﺎت واﺣﺪ ﻻﻧﺪری اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﺪ.

حمل و نقل درون شهری

پنج ستاره

  • در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن واﺣﺪی ﯾﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﻣﺎت ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﺑﺎ ﮐﺎدری ﻣﺠﺮب و ﻣﺴﻠﻂ ﺑﻪ زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ وﺟﻮد دارد ﮐﻪ ﺑﯿﻤﺎران و ﻫﻤﺮاﻫﺎن را در ﺳﻔﺎرش ﺧﺪﻣﺎت ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ و اﻧﺘﺨﺎب ﻣﺴﯿﺮ راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

نماز خانه

چهار ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﻧﻤﺎزﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﺘﺮاژ ﮐﺎﻓﯽ و اﻣﮑﺎن اﻗﺎﻣﻪ ﻧﻤﺎز ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

کافی نت

پنج ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﮐﺎﻓﯽ ﻧﺖ ﺑﺎ ﺗﻌﺪاد اﯾﺴﺘﮕﺎه ﮐﺎﻓﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

بوفه

پنج ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﺑﻮﻓﻪی ﻣﺠﻬﺰ در ﻓﻀﺎی داﺧﻠﯽ ﺧﻮد ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

رﺳﺘﻮران (ﺳﻨﺘﯽ و ﻓﺴﺖ ﻓﻮد) و کافی شاپ

چهار ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺣﺪاﻗﻞ دارای رﺳﺘﻮراﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﭘﺮﺳﻨﻞ، ﻫﻤﺮاﻫﺎن ﺑﯿﻤﺎر ﻧﯿﺰ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از آن اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪ.

خدمات واکس

چهار ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺣﺪاﻗﻞ دارای ﯾﮏ دﺳﺘﮕﺎه واﮐﺲ زن ﺑﺮﻗﯽ در ﻻﺑﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

پارکینگ

چهار ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺣﺪاﻗﻞ دارای ﭘﺎرﮐﯿﻨﮓ روﺑﺎز ﺑﺮای ﺑﯿﻤﺎران و ﻫﻤﺮاﻫﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

آب سرد کن و آب گرم کن

چهار ستاره

  • ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دارای ﺗﻌﺪادﮐﺎﻓﯽ دﺳﺘﮕﺎه آب ﺳﺮد ﮐﻦ و آب ﮔﺮم ﮐﻦ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻟﯿﻮان ﯾﮏ ﺑﺎر ﻣﺼﺮف در ﻓﻀﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺧﻮد و در داﺧﻞ ﻫﺮ اﺗﺎق ﺑﺴﺘﺮی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

محور اصلی 4

خدمات نظافت و بهداشت

دﻓﻌﺎت و ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻧﻈﺎﻓﺖ دﺳﺘﺸﻮﯾﯽ و ﺣﻤﺎم ﻫﺎ و ﺷﺎرژ ﺗﻨﻈﯿفات

چهار ستاره

  • ﮐﻠﯿﻪ دﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﻫﺎ و ﺣﻤﺎم ﻫﺎ ﺣﺪاﻗﻞ روزی دو ﺑﺎر و ﯾﺎ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ اﺣﺘﻤﺎل ﯾﺎ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ آﻟﻮدﮔﯽ ﻧﻈﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.
  • ﻧﻈﺎﻓﺖ ﺑﺎ ﻧﻬﺎﯾﺖ دﻗﺖ و ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﻮاد ﺿﺪ ﻋﻔﻮﻧﯽ ﮐﻨﻨﺪه و ﺷﺎﻣﻞ ﮐﻠﯿﻪ اﺟﺰاء و وﺟﻮه دﺳﺘﺸﻮﯾﯽ، ﺗﻮاﻟﺖ، ﺣﻤﺎم، ﺷﯿﺮآﻻت و ﻏﯿﺮه اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد.
  • ﮐﻠﯿﻪ ﻟﻮازم ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ و ﺗﻨﻈﯿﻔﺎت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺣﺪاﻗﻞ روزی ﯾﮏ ﺑﺎر، ﺷﺎرژ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ

دﻓﻌﺎت ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻟﻮازم ﺧﻮاب و  ﻟﺒﺎس ﺑﯿﻤﺎر

چهار ستاره

  • ﻣﻠﺤﻔﻪ، زﯾﺮ اﻧﺪاز و ﻟﺒﺎس ﺑﯿﻤﺎر ﺣﺪاﻗﻞ روزی ﯾﮏ ﺑﺎر و ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﯾﺎ اﺣﺘﻤﺎل آﻟﻮدﮔﯽ ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻣﯽ ﺷﻮد.